torstai 13. huhtikuuta 2017

HAPPYHAPPYHAPPY

IMG_4544

Holaa!  
Makoilen neljännettä päivää sängyssä kipeenä, mutta siitä huolimatta muhun iski äsken sellanen onnelisuuskohtaus. Meidän koira Demi on hoidossa mun luona ja se tuhisee tuolla jalkopäässä, pikkunen on niin sulonen. Demi on ollut tosi kipeenä nyt lähiaikoina, joten oon niin onnellinen kun se vaikuttaa tossa nyt ihan onnelliselta. 
Tällä viikolla tapahtui myös yksi todella ikävä juttu, johon satuttiin mun ystävän kanssa sivullisina auttamaan. Se pisti ajattelemaan miten pienestä kaikki täällä onkaan kiinni ja kuinka kiitollinen saa olla, että on ihana perhe, ystävät ja sukulaiset ja muutenkin kaikki asiat paremmin kuin hyvin. Oon aina sanonut, että pitää elää hetkessä ja nauttia elämästä just nyt kun se on, päivä kerrallaan. Tietenkin asioita saa ja pitääkin suunitella, mutta koskaan ei saisi unohtaa elää myös tätä päivää, sillä ikinä ei tiedä mitä seuraava päivä tuo tullessaan.

IMG_4106
IMG_5170

Asiasta toiseen, kerroin aikaisemmassa postauksessa, että irtisanoin vanhan vuokra-asuntoni. Löydettiin ihana kämppä hyvältä sijainnilta, jonka mun vanhemmat osti ja nyt asun tässä heidän "vuokralaisena". Haha, viimeisen vuoden aikana oon nyt muuttanut kolme kertaa, mutta tässä olisi nyt tarkoitus asua mahdollisimman pitkään. Postauksen muutama kuva on täältä uudesta kodista. 

Nyt jatkan lepäämistä ja teen juomista, toivottavasti oon huomenna kunnossa ja pääsen töihin, olisi nimittäin tiedossa reissu mun lempparikaupunkiin... *sydänsilmäemoji*

Kivaa torstaita murut!!
Love, Elise

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3