tiistai 14. helmikuuta 2017

RAKKAUSPÄIVÄ

Untitled

Heippodei ja hellät tunteet! Mikä oliskaan parempi päivä palata blogin pariin kun vuoden pinkein päivä? Oon vähän tuuliviiri blogin suhteen, jos se on jäänyt jotenkin huomaamatta. Oon kuitenkin viime viikot availlut ja sulkenut bloggeria vuorotellen ja tänään päätin kokeilla jos tästä hommasta vielä tulis jotain.

Untitled

Tää on muuten mun ensimmäinen ystävänpäivä sinkkuna pitkään aikaan. Aika kivaa!! Kävin aamulla hakemassa ihan ite itelleni kukkia. Sen jälkeen tein päivän väreihin sopivan smoothien, vedin kahviöverit ja katoin Gilmore Girlsiä monta jaksoa. Mulla on kyllä illalla töitä, päivystystä kotona eli lähtö voi tulla millon vaan ja minne vaan. Onneksi käytiin jo treffeillä Mr. Greyn kanssa viikonloppuna, niin ei haittaa yhtään olla kotona.

Untitled

Mutta joo, viimeset kuukaudet on ollut ihania, kiireisiä, pimeitä, aurinkoisia, onnellisia ja erilaisia. On ollut paljon ohjelmaa ja reissaamista, mitä mä rakastan. Odotan ihan hirveesti tulevaa kevättä, koska tiedossa on paljon kivoja ja ihania juttuja. Kerron niistä varmasti lisää, kunhan saan taas tän bloggaamisen pyörimään kunnolla! Toivottavasti jaksatte vielä lukea mun juttuja, kaikki toiveet otetaan vastaan. Ihanaa ystävänpäivää kaikille  

Love, Elise

Instasta mut löytää muuten @elisetilli ja Snapissa @elskuuu

4 kommenttia:

  1. Kiva että palasit blogin pariin. Löysin blogisi sattumalla n. kuukausi sitten ja alkaa olemaan koko blogi luettu läpi :)

    VastaaPoista
  2. Oi, ihanaa että olet palannut!☺

    VastaaPoista

<3