torstai 11. elokuuta 2016

I'M BACK (AGAIN)

IMG_0759

Ihan ensimmäiseksi haluan kiittää teitä kaikkia ihanista kommenteista edelliseen postaukseen. Kiitos.   
Olin suunitellut palaavani taas blogin pariin, mutta kesä ei alkanut ihan niin kuin olin suunitellut. Kesän aikana on tapahtunut isoja muutoksia, joten mulla ei yksinkertaisesti ole jäänyt aikaa ja energiaa kirjoitella tänne...

IMG_0730 IMG_0746

Kesän alussa uusi työ vei mukanaan ja rakastuin vaan entistä enemmän alaan. Reissaamista, uusia ihmisiä ja kohteita, hotelliöitä ja ennen kaikkea aivan ihania kolleegoita! Oon niin onnellinen, tämä on just se työ mitä oon halunnut tehdä!

Jossain vaiheessa havahduin kuitenkin siihen, että vaikka kuinka työtäni rakastan, ei ole normaalia, jos pitkänkään kaukoreissun jälkeen en halua palata kotiin. Kun joutuu reissaamaan ja olemaan paljon pois kotoa, pakkaamaan ja purkamaan matkalaukkuja sekä jatkuvasti kohtaamaan erilaisia tilanteita ympäri maailmaa, on tärkeetä, että kotiin on kiva palata. Kodin merkitys on muuttunut ihan erilaiseksi tämän työn myötä. Kotona täytyy saada tehdä niitä asioita mistä nauttii, unohtamaan työasiat ja olemaan oma itsensä. Pitää pystyä lepäämään, että jaksaa taas painella ympäri maailmaa. Ja ennen kaikkea asiat pitää olla hyvällä mallilla kotona, että töissä voi keskittyä töihin ja kaukana kodista ei tarvitse stressata ja miettiä asioita, joille ei voi tuhansien kilometrien päästä tehdä mitään.

IMG_0744 IMG_0765

Isoja muutoksia on tapahtunut tänä vuonna, joten varmaan ihan sanomattakin selvää, että sitä on aluksi vähän sekaisin kaikesta uudesta. Jossain vaiheessa kuitenkin tajuttiin, että parisuhteessa kaikki ei pelannut ihan niin kuin pitäisi. Pitkään jatkuneen mietinnän seurauksena päätettiin erota. Ja näin jälkeenpäin voin sanoa, että vaikka päätös ei ollut helppo, näin on molemmille parempi!

Nyt erosta on kulunut jo vähän aikaa ja pikkuhiljaa oon tottunut asumaan ihan yksikseni. Jäin tähän samaan asuntoon asumaan hetkeksi yksin, mutta syyskuussa muutan naapuritaloon uuteen asuntoon! Vihdoin musta tuntuu, että asiat on niin kuin pitääkin. Odotan innolla mitä loppuvuosi tuo tullessaan, enkä malta odottaa muuttoa ja sitä, että saan tehdä asunnosta just mun näköisen oman paikan, minne haluan palata ihanilta työreissuilta. 

Blogia en ole ehtinyt siis kauheesti ajattelemaan, mutta nyt viikon ajan oon ikävöinyt tätä hommaa! Mulla on jo muutamia postauksia valmiina, vaikeinta oli taas vaan aloittaa. Reissupostauksia, puhelimeen kertyneitä kuvia kesältä, sisustus- ja meikkijuttuja plus paljon muuta on siis luvassa! Oon myös miettinyt kysymyspostausta. Olisko teillä jotain toivepostauksia tai ideoita? Niitä otan myös ilomielin vastaan! :)

Ihanaa loppuviikkoa kaikille! 

Love, Elise

3 kommenttia:

  1. Tsemppihali sulle uusiin tuuliin :) välillä pitää tehdä vaikeita päätöksiä mutta kun aika on kypsä ei voi tietää mitä kaikkea mahtaa elämä tuo tullessaan! :) ja kiva kun oot palannut tänne blogin puolelle :)

    http://jennakaroliiiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana kommentti, kiitos! <3 Oot niin oikeessa :)

      Poista

<3