sunnuntai 6. maaliskuuta 2016

KEVÄTOSTOKSIA

Heippa! Mä tykkään itse lukea blogeista paljon ostosten esittelypostauksia ja koska oon lähiaikoina ostellut muutamia keväisiä juttuja piristämään mua, päätin kuvata niitä tännekin. Oon myös ostanut jotain uusia vaatteita, mutta tässä postauksessa näytän teille muita juttuja. :)

IMG_9539
IMG_9561

Tilattiin kaverin kanssa puhelimiin kuoret Nunuco Designilta. Mä valitsin ananaskuoret, mutta myös marmorikuosiset on ihanat! Tilattiin nämä keskiviikkona illalla ja perjantaina sain aamulla tekstarilla saapumisilmoituksen. Tosi nopea toimitus siis ja saatiin se vielä ilmaiseksi kun kuoret maksoivat yhteensä yli 50 euroa!

IMG_9466

Yksi parhaista ostoksista on olleet nämä kengät, jotka vilahti jo edellisessä postauksessa. Joka kevääseen kuuluu uudet tennarit, ja nämä oon onnistunut pitämään valkoisinakin vielä!

IMG_9590 IMG_9700

Piipahdettiin Cobellossa perjantai-iltana ja aloin taas haaveilemaan muutosta... Mukaan ei vielä lähtenyt kuitenkaan muuta kuin ihana Riviera Maisonin avaimenperä ja laventelin tuoksuinen pussukka esim. vaatekaappiin laitettavaksi.

IMG_9676

Ja viimeisenä kasa meikkejä H&M:ältä. Oon kuullut paljon hyvää näistä henkkamaukan uusista meikeistä ja pakko kyllä sanoa, että ei näitä oo turhaan kehuttu. Kynsilakat on todella hyviä, tulee ihan mieleen Essien lakat. Luomivärejä on todella helppo käyttää, vaikka ehkä vähän tahmaisia ovatkin. Myös concealer kit ja poskipuna vaikuttaa laadukkailta "halppismeikeiksi" ja varmasti tuun käyttämään niitä paljon.

Ollaan vietetty viikonloppua rennosti kavereiden ja poikkiksen kanssa. Mulla on vielä vanhalla työpaikalla maanantaista torstaihin töitä ja sitten viikko aikaa ennen lentoemäntäkurssin alkamista! Lääkärintarkastus meni hyvin ja virka-asut on sovitettu ja tilattu, niin jänskää! Nyt vaan toivon, että tuleva viikko menisi nopeasti ohi... :)

Hyvää sunnuntaita kaikille! 
Love, Elise 

5 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! :3 meikit näyttää yllättävän hyvältä ja noi tennarit on ihan kuolattavan ihanat! :)
    Jään seurailemaan sun blogia :)

    Kk-kohtikauneutta.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja kiva kuulla! <3 Joo, noi meikit kyllä yllätti mutkin tosi positiivisesti :)

      Poista
  2. Sulla on tosi ihanan olonen blogi! Ja kuvat on tosi kivoja. Jäin seurailee :)

    Jos haluat niin käythän kurkkaamassa munki blogin?
    http://saninlifeblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. aww mitä juttuja! Varsinki noi kengät<3 ja nuo h&m meikit näyttää jotenki niin houkuttelevalta :D

    VastaaPoista

<3