torstai 4. helmikuuta 2016

READY FOR THE WKND

IMG_8983

Heippa kaikki! Mulla alkoi viikonloppu jo tänään ja huomenna lähdetään kohti Naantalin kylpylää. Ulkona on älyttömän ihana sää ja olen onnekas, kun mulla oli aamuvuoro ja pääsin nauttimaan tosta valosta. Mun mielestä on niin ihanaa olla joskus vaan yksin kotona, ihastella olkkarissa auringon valoa, juoda rauhassa kahvia, kuunnella musaa ja lukea blogeja. Yleensä oon joko itse menossa jossain tai meillä on porukat kotona, joten harvoin kun on mahdollisuus olla rauhassa nautin siitä niin paljon!

IMG_8881
IMG_8925

Mulla ei oikeestaan ollut mitään sen ihmeellisempää asiaa, teki vaan mieli tulla postaamaan nämä kuvat! Oon tässä tehnyt myös lähtöä salille viimeset pari tuntia, joten seuraavaksi taidan suunnata sinne. Illaksikin sovin näkeväni kaveria ja pitää pakata viikonloppua varten, eli tekemistä riittää. 

IMG_8812

Hyvää alkavaa viikonloppua ihanat!

Love, Elise

2 kommenttia:

  1. Ihan mielettömän kiva blogi sulla, sait just uuden seuraajan! ♥

    Mistä toi upee Ted Bakerin meikkipussi on ostettu, ja onks siitä ostoajasta kauaa? Himoitsen jotain just ton tapaista just nyt. :-)

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kiitos ja kiva kuulla, että tykkäät!! <3
      Ted Baker on ostettu jo muutama vuosi sitten Stockalta, en osaa yhtään sanoa saako samaa enää mistään :( Mutta kannattaa Stockalta katella, sielä on ainakin hyvä valikoima! :)

      Poista

<3