torstai 21. tammikuuta 2016

RANDOMS

Moikka! Vihdoin oon terve, mutta väsymys painaa tällä hetkellä silti! Tuntuu, että univelkoja on kertynyt tällä viikolla aamuvuorojen takia aika paljon. En halua kuitenkaan nukkua päikkäreitä, koska muuten en saa illalla unta! :D  

Mä haluisin mennä niin paljon ulos kuvailemaan, mutta ainakaan vielä en ole saanut ketään suostuteltua tonne pakkaseen mun kanssa... Nyt olis kuitenkin luvassa minipostaus muutamista lähiaikojen kuvista mitä on tarttunut puhelimeen ja kameraan.

Untitled

 Vihdoin kaikki joulukuun juhlat on juhlittu ja vaikka kivaa on ollutkin, niin alkuvuoden oon ottanut ihan rennosti! Drinkkejä kyllä on tehty, mutta tällä kertaa alkoholittomia ja erilaisia superfoodeja sisältäviä smoothieita. Jos teitä kiinnostaa herkulliset smoothiereseptit niin sanokaa, voin tehdä postauksen omista lemppareistani!

♥ Selfie ennen raflaan lähtemistä! 

♥ Auringonlaskut on ollut tosi upeita monena päivänä! Ihanaaaaaaa!

♥ Aloin vähän vahingossa katsomaan Carrien päiväkirjoja kavereiden kanssa ja jäin ihan koukkuun! Mistäköhän mä näkisin näitä lisää, Netflixissä on vaan yks tuottari ja se on jo nähty...

Untitled

♥ Koska en ole keksinyt mitään sarjaa katsottavaksi, kävin ostamassa muutaman kirjan ja innolla odotan näiden lukemista! Itseasiassa tämän postauksen jälkeen mulla on suunitelmissa aloittaa toinen.

 Mulla oli eilen vapaata töistä eli sain kerrankin nauttia rauhallisesta aamusta! Töissä hörpityn pussipuuron sijaan sain syödä aamupuuroni rauhassa. Oli muuten hyvät toppingit, banaania, pakastemarjoja, kanelia ja loraus vaahterasiirappia!

♥ Oltiin perheen kanssa brunssilla Cafe Pirittassa vähän aikaa sitten. Nammmm!

♥ Ja koska mun piti saada tähän vielä yksi kuva, niin Robin pääsi siihen. Tää kuva on joulukuulta, mutta meidän Turun reissu kylpylöineen kaikkineen oli paras!! Robin on vaan niiiiiin hyvä! :D

Love, Elise

2 kommenttia:

<3