keskiviikko 13. tammikuuta 2016

MY FAVORITE COSMETICS

Heippa sängyn pohjalta! Mä oon saanut jonkun talvipöpön ja makaan kuumeessa kotona. Onneksi olin viikonloppuna ehtinyt kuvata teille mun kaikkien aikojen lempparikosmetiikkaa ja nyt onkin sopiva hetki esitellä ne. Postauksen lopussa on myös pieni vilkaisu mun meikkauspisteelle...

Mun lempituotteita:

IMG_7746

Lumenen Nude Perfection Fluid Foundation (sävyssä 3 aamun kajo). Tätä meikkivoidetta olen muistaakseni ennenkin hehkuttanut, mutta ihan paras! Muistuttaa ehkä vähän Lorealin True match -meikkivoiteita. Tosi hyvä meikkivoide niin arkeen kun juhlaan, en osta enää ikinä muita!

IMG_7754

Benefiting Girl meets pearl on täydellinen nestemäinen korostusväri! Se tuo ihanasti hehkua ja sopii sen vuoksi erityisesti poskipäille. Lorealin True match -peiteväri puolestaan on todella hyvä jokapäiväiseen käyttöön edullisen hintansa ja peittävyytensä ansiosta.

IMG_7778

Diorin ripsivärit on todellakin mun makuun. Oon muutamaa kokeillut ja tähän mennessä paras on ollut Saaralta synttärilahjaksi saatu Diorshow Iconic Overcurl. Diorin ripsareista tulee paljon ripsaria yhdellä kerralla, harjat on tuuheita ja musta väri on tositosi tumma. Osa on vähän hankala pestä pois, mutta tämä Iconic Overcurl yllätti siinä positiivisesti! Tällä saa takuuvarmat nukkesilmät! 

IMG_7761

Luomiväreistä luottotuotteena toimii Naked Basics. Neutraalit ja vaaleahkot sävyt, hyvä laatu ja pysyvyys sekä kompakti pieni paketti peililllä, toimii!

IMG_7795 IMG_7807

Uusin tulokas mun meikkipusissa taitaa olla tämä Estee Lauderin aurinkopuuteri. Etsin pitkään tummahkoa aurinkopuuteria ilman glitteriä, enkä meinannut löytää sellaista mistään. Kicksistä bongasin sitten tämän. Hintaa tällä oli aika paljon, noin 50 euroa. Mutta en kadu hetkeäkään, että ostin tämän. Kuvassa sävy ei pääse oikeuksiinsa, mutta se on täydellinen! Muistuttaa mun mielestä vähän Benefitin paljon hehkutettua Hoolaa, mutta tykkään tästä Hoolaakin enemmän. Lisäksi puuteri on iso, todella kestävän oloinen ja kannessa on suuri peili!

IMG_7841 IMG_7846

Huulipunista Macin punat saavat munkin siunauksen. Todella hyviä eikä hintakaan ole mun mielestä niin paha. Etenkin toi punainen on tosi kivan värinen!

IMG_7857

Sitten meikeistä muihin juttuihin! Crestin valkaisuliuskat on ihan ykköstuote jokaiselle, joka haluaa hampaitaan valkaista. Näitä ei valitettavasti saa Suomen kaupoista, mutta netistä ja jenkeistä saa (suosittelen ostamaan/pyytämään tuliaisiksi jenkeistä jos mahdollista, paljon edullisempia sielä). 

Lisäksi Bath & Bodyworksin PocketBac -käsidesit on ihan huippuja! Kulkee aina laukussa ja kädet saa nopeasti desinfioitua sekä hyvän tuoksuisiksi näillä. Nämä on myös jenkeistä, mutta Ebaysta saa luultavasti tilattua (jos joku osaa, mua saa neuvoa...). Oon myös kuullut, että Viking Linella myydään nykyään Bath & Bodyworkisa, mutta heidän valikoimastaan en sen enempää tiedä. Jos joku tietää tästäkin, niin kertokaa!

IMG_7892

Yleensä arkisin tykkään käyttää Victoria's Secretin body mistejä. Niitä onkin kertynyt aikamoinen määrä, mikä on mun mielestä kivaa, sillä tuoksuja voi vaihdella oman mielen mukaan. Tällä hetkellä ihan kunnon hajuvesistä mun lemppariksi on muodostunut Escadan ihanan kesäinen ja raikas tuoksu. Tykkään tollasista kevyistä, tyttömäisistä ja kukkaisista hajuvesistä! VS:n Winter Cranberry -vartalorasva sopii hyvin juuri sellaisten tuoksujen kaveriksi.

Siinäpä niitä nyt olisi! Löytyykö teiltä jotain samoja lempparituotteita? Otan myös ilomielin vinkkejä vastaan hyvistä, jokapäiväiseen käyttöön soveltuvista kosmetiikkatuotteista!

Ja postauksen alussa lupasin vilauttaa teille mun uutta meikkauspistettä, tässä olisi pari kuvaa siitä. Alimmainen kuva kertookin, miksi tällä kertaa vaan vilautan...
Kunhan saan kaikki järjesteltyä laatikoita myöden voisin esitellä vähän tarkemmin mun lempipaikkaa huoneessani! :)

IMG_7624 IMG_7930

Heh, tältä se näyttää yleensä... 

Love, Elise

4 kommenttia:

  1. saako noita hampaan valkaisuliuskoja ihan targetista perus tavara/ruokakaupoista vai jostain apteekeista & paljon hintaa noilla on ?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin omani nimenomaan Targetista jenkeissä! Kanadassa ostin pharmacysta/drug storesta. Noita saa siis varmaan molemmista! Hinta riippuu vähän kuinka vahvoja liuskoja ottaa, joten sanoisin 25-70 dollaria. Suosittelen itse juurikin noita kuvassa olevia, ne maksoi muistaakseni noin 60 dollaria. Ne kaikista vahvimmat on nimittäin tosi tujua tavaraa ja mulla vihloi hampaita!

      Poista
  2. Mulla on kestänyt päivittäisessä käytössä estee lauderin kyseinen aurinkopuuteri jo vuosienpäivät eikä pohja vilku vieläkään! Eli on kyllä erittäin riittoisa ja hintansa värtti :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vitsit hyvä kuulla!! Mullakin ollut nyt päivittäisessä käytössä ja puuteri ei näytä yhtään kuluneelta edes! :)

      Poista

<3