lauantai 7. marraskuuta 2015

INSPO

Heippa! Kertokaa mulle miks ulkona pitää olla noin hitsin pimeetä? Taas jäi kuvailut väliin kun harmaa ja pimeä sää kestää aamusta iltaan. Ei se mua sinänsä haittaa koska tykkään pimeyden tuomasta tunnelmasta kotona, mutta nyt lähiaikoina on ollut hirveä hinku kuvailemaan ulos, mutta aina hyvällä säällä oon töissä ja sit kun olis aikaa mennä niin on huono sää. Blääh!! 

Selailin tässä Polyvorea ja kasasin muutamia kollaaseja alkavaan talveen ja pikkujouluaikaan soveltuvista asuista! :) Kollaaseista luonnollisesti näkyy myös mun ostoslistalla olevia asioita ja sellasia juttuja mistä salaa haaveilen...

Näyttökuva 2015-11-07 kello 17.25.30

Siistejä ja kivan värisiä takkeja, villamekkoja, nahkahanskoja, ylipolven saappaita, laadukkaita laukkuja ja kimaltavia koruja esimerkiksi ulos syömään lähtiessä...
Näyttökuva 2015-11-04 kello 19.56.16

... Juhlavia ja näyttäviä mekkoja,  korkeita korkoja, täydellisiä pikkulaukkuja sekä viininpunaista ja kultaa pikkujoulujuhliin...
Näyttökuva 2015-11-04 kello 20.25.43
... Siistejä neuleita, rikottuja farkkuja, valkosia tennareita, klassisia laukkuja, pehmosia huiveja ja ripaus  kimallusta arkeen...
Näyttökuva 2015-11-04 kello 20.32.28

... lämpimiä legginsejä, mukavia neuleita,  söpöjä pipoja ja  jalat lämpösinä pitäviä kenkiä kylmiin talvi-iltoihin...
Näyttökuva 2015-11-04 kello 20.02.30


...  ja plussana vielä ihania, tunnelmallisia ja söpön tyttömäisiä sisustusjuttuja kotiin,  missä tulee talvisin vietettyä normaalia enemmän aikaa   

Mitäs pidätte tälläsistä postauksista? :) Olis myös kiva kuulla teidän lempparikollaasit, mun oli ykkönen ja kolmonen!

Love, Elise

4 kommenttia:

  1. Aivan ihania asukollaaseja oot tehny, varsinkin tuo eka ja kolmas! <3 :) http://aliisannika.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva kuulla, että tykkäsit!! <3

      Poista
  2. Oih, ihania juttuja olet kasaillut! :) Toi vaaleanpunainen takki on ylisöpö! Mä en osaa valita yhtenäistä lempparia, sekoittelisin varmaan jokaisesta jotakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät! <3 Oon samaa mieltä vaaleanpunaisesta takista, joku samankaltainen onkin ostoslistalla... Ja näitähän onkin aika helppo yhdistellä, kun kaikki vaatteet ja asusteet on aika yksinkertaisen tyylikkäitä! :)

      Poista

<3