tiistai 13. lokakuuta 2015

HULLAREILTA

Heippis! Ajattelin tulla esittelemään teille muutamat ostokset mitkä tarttui mukaan Hulluilta Päiviltä. Näissä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, mutta ihan sairaan hyviä perusjuttuja joka päiväiseen käyttöön! :)

IMG_4107

Tigin Bed Head -sarjan shampoo ja hoitsikka 

Nää on varmasti jokaselle tuttuja hiusjuttuja! Hullareilla nää taitaa olla joka kerta tarjouksessa, ja en vaan voinut kävellä ohi kun näin noi söpön väriset putelit ja vielä blondeille hiuksille. Noi tuoksuu ihan taivaalliselta!
Niin kun oon blogissa kertonut, niin yritän saada hiukset superhyvään kuntoon, ja en ookkaan värjännyt näitä moneen kuukauteen ja latvoja oon leikkauttanut ihan hyvään tahtiin. Mun hiukset tuntuu jo paljon paremmilta, pehmeemmiltä ja silkkisemmiltä kuin aikoinaan. Veikkaan, että noiden edellä mainittujen juttujen lisäksi hiustuotteet on vaikuttaneet siihen. Oon käyttänyt hiusöljyjä, tehohoitoja ja kosteuttavia sekä korjaavia shampoita ja hoitsikoita. Ja totta kai myös suoristusraudan ja föönaamisen käyttöä oon vähentänyt tosi paljon.
Nää Tigin hiusjutut jättää hiukset ihanan pehmosiksi ja sileiksi, en voi kun suositella!

IMG_3986

Lancomen Hypnose-ripsiväri
Tää on yksi mun suosikki ripsareista! Pysyy todella hyvin ja helppo putsata. Lisää kivasti pituutta ripsiin!

IMG_4137

Biotherm Biosource -kasvovesi ja puhdistusemulsio

Nää virkistävät naamaputsarit vei mun sydämen heti! Oon katellut monesti näitä Stockalla, ja nyt kun yhden putelin hinnaksi jäi 19,90e päätin napata molemmat ostoskoriini. Myyjä suositteli mulle normaalille ja sekaiholle tarkoitettuja aineita, ja nää vaikuttaa just hyviltä mun iholle. Epäpuhtaudet ja ihon kuivuus on vähentynyt paljon.

Kaikki ostokset on osoittautunut siis hyviksi, niin kun ajattelinkin. Mun mielestä Hullarit on just hyvä  paikka ostella tollasia perustuotteita. Ne tarjouksessa olevat vaatteet, laukut, kengät ja muut on yleensä nimittäin sellasia, mitkä jää mulla helposti käyttämättä erikoisuutensa vuoksi. Tai tarkotan sitä, että esimerkiksi Uggeista on joka vuosi tarjouksessa jokin erikoisempi malli, mitä en mutenkaan kaupasta ostaisi, niin miksi ostaisin Hulluiltakaan... Toivottavasti tajusitte! :D Mutta kaikki kosmetiikka- ja hiustuotteet on musta hyviä ostoksia sieltä, niitä kun tarvitsee anyway. Ja pakko muuten sanoa, että myös kotiosastolta olisin voinut ostaa vaikka mitä, mutta ehkä sitten lähempänä omaan kotiin muuttoa...

Kävittekö ite Hulluilla Päivillä? Olis kiva kuulla onko sielä ruudun takana sellasia ketkä ryntää sinne ensimmäisten joukoissa aamu seiskalta vai mieluummin välttelee koko Stockaa hullareiden aikaan? :)

Love, Elise

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3