maanantai 12. lokakuuta 2015

20 FAKTAA MINUSTA

Heippa! Ajattelin tällä kertaa tehdä vähän normaalista poikkeavan postauksen, ja kertoa teille 20 faktaa itsestäni. Monissa blogeissa on pyörinyt lähiaikoina ystäväkirja-tyyppisiä postauksia, ja siitä tän idean sainkin. Monesti kun munkin blogissa jutut on aika pinnallista hömppää, ja monet on toivonut postauksia missä saisi vähän enemmän irti mun oikeesta luonteesta!

1. Oon tosi utelias! Tungen nokkani aina kaikkeen ja haluan tietää aina mistä puhutaan... Vaikka asia ei liittyisi mitenkään muhun! Tän seurauksena voitte varmaan arvata, että oon aika paha stalkkeri esim. instassa! :D

2. Oon lukenut blogeja jostain vuodesta 2009 asti. Tän blogin perustin alkuvuodesta 2011, eli melkeen 5 vuotta sitten?! Omgggg! Oon kyllä piilottanut melkeen kaikki vanhat postaukset, mikä toisaalta vähän harmittaa, koska sielä on joukossa myös kivoja postauksia mitä haluisin laittaa ehkä takaisin näkyville.

nimetön

3. Sanon koko ajan ou mai gaaad! :D En voi sille mitään, se vaan tulee...

4. Oon tosi puhelias. Höpöttelen koko ajan jotain ihan turhaa ja mulla on kaiken lisäks vielä tosi kova ääni. Sääliks käy kavereita ja tuttuja välillä!

IMG_9599m

5. Mutta vaikka oonkin sosiaalinen ja puhelias, mulle on tosi tärkeetä saada myös omaa aikaa tarpeeks usein. Tuun tosi kärttyseksi jos on kiire viikko edessä enkä ehdi rentoutumaan ja ottamaan aikaa itelleni ollenkaan!

6. Ne ketkä on lukenut mun blogia pitkään tietää, mutta oon ollut Kanadassa vaihdossa ranskan kielisellä alueella 2012-2013 lukuvuoden.

lö

7. Mulla on Suomen ja Sveitsin kansalaisuus!

8. Rakastan matkustelua! Mun unelma-ammatti on pienestä tytöstä asti ollut lentoemäntä. Voisin vieläkin kuvitella itseni siihen työhön.

IMG_1532

9. Oon tosi äkkipikanen. Jos päätän, että haluan jotain, en osaa olla yhtään kärsivällinen! Tuun tosi kiukkuseksi kunnes saan mitä haluan. En itekään tykkää tosta luonteen piirteestä ja vanhemmat, poikaystävä ja kaverit onkin joutunut ehkä kärsimään siitä eniten... 

10. Tykkään järjestellä ja suunitella kaikkea! Se on kivaa kun saa ite päättää asioista esim. tapahtumia järkkäillessä. Lukiossa me esimerkiksi järkkäiltiin pienellä tyttöporukalla suurin osa kaikista juhlista ja tapahtumista!

20130622_17

11. Rakastan haaveilla ja unelmoida kaikesta ihanasta! Selaankin we heart it:ia vähintään kerran päivässä ja muutenkin päässäni rakennan kaiken maailman pilvilinnoja... Yleensä niiden toteuttaminen onkin astetta hankalampaa! :D

12. Luen myös pävittiäin monia kymmeniä blogeja ja kattelen youtubesta videoita! Parasta viihdettä! Telkkaria ja Netflixiä katon vaan salkkareiden ja satunnaisten Gossip Girl jaksojen verran, mieluummin roikun netissä.

IMG_0109

13. Edellisestä voikin varmaan päätellä, että oon aika kännykkäaddikti! Ei hyvä...

14. Oon aina ollut enemmän ilta- kun aamuihminen, mutta haluisin olla aamuihminen! Nykyään oon kyllä tsempannut ja viimesen vuoden oon yrittänyt arkisin herätä reilusti ennen kun on pakko. Ennen saatoin skipata aamupalan ja lähteä vaan 10 minuutissa pihalle, enää sellanen ei tulis kyllä kuuloonkaan. Vielä on kuitenkin parannettavaa, haluisin nimittäin eroon jatkuvasta torkuttamisesta joka aamu ja oppia mennä ajoissa nukkumaan...

IMG_7249

15.  Välillä stressaan kauheesti blogista. Haluaisin kirjotella tosi aktiivisesti ja lisäillä jatkuvasti uusia kivoja kuvia, mutta jos kuvat ei onnistu tai niitä ei ole, niin turhaudun, enkä jaksa avata koko blogia. Sitten kun on hetken postaamatta on taas entistä vaikeempi palata takaisin kirjottamaan, vaikka olis kuinka paljon ideoita päässä! 

16. Oon tosi sokerihiiri mitä herkkuihin tulee! Himoitsen karkkia ja suklaata paljon enemmän kun jotain sipsejä tai roskaruokaa. Leffavuokraamoiden irttarit on parasta :D

IMG_9864

17. Stressaan paljon tulevaisuutta. Tai lähinnä opiskelua. Kohta on jo kevät ja pitäis tietää minne hakee, ja musta tuntuu etten edes tiedä mitä vaihtoehtoja on?! 

18. Mun lempivärit on harmaa, valkonen, pinkki ja vaaleenpunanen! Ja myös tummansininen ja musta. Jos pitää valita otan aina kaiken pinkkinä :P

IMG_8798

19. On Robin-fani!! Se on niin ihanaaaa! Me mennäänkin tyttöjen kanssa Robinin keikalle Circukseen tän kuun lopussa!

20. Rakastan joulua! Alan odottamaan joulua heti kesän loputtua ja tänä syksynä oonkin jo kattonut erilaisia joululeffoja, polttanut joulukynttilöitä, katsellut youtubesta jouluvideoita, kuunnellut joululauluja jne... :D

Mitäs mieltä ootte tälläsesta postauksesta? Voitteko samaistua mihinkään kohtaan? :P

Love, Elisd

7 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Ootko piilottanu Kanada-postauksetkin? :( Luin kyllä blogias jo silloin, mut en muista enää mitään ja oisin halunnu käy kattelee :-D samaistun ite etenkin 1, 2, 4, 10, 12, 13, 15, 16, 17, 19 ja 20 eli aika moneen... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! <3 Joo oon... Voisin kyllä laittaa niitä taas näkyville! :)

      Poista
  2. Kuinka hullua. Oon pitäny itteäni tosi erikoisena mutta meillä on tosi samanlaisia juttuja etenkin 1 3 4 5 9 12 13 14 16 ja 20. Kaikki aina ihmettelee mun joulu intoa ja sitä kuinka en katsele joka päivä netflixiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän hauskaa kuulla, että löytyy samanlaisia ihmisiä sieltä ruudun takaa! :) Mulla kans kavereita ihan ärsyttää kun oon niin joulufriikki :D

      Poista
  3. Joo hei ehdottomasti vanhoja postauksia ihan reilusti näkyville:)! Oon seurannut sun blogia jo kolme vuotta ja harmittelin silloin kun poistit vanhat postaukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että oot niin kauan jaksanut lueskella mun juttuja! <3 Täytyis varmaan kyllä palautella niitä näkyville.. :)

      Poista
  4. Tosi kiva postaus ja mielenkiintosia faktoja! Robin on kyllä ihana :D

    VastaaPoista

<3