sunnuntai 20. syyskuuta 2015

SUNDAY

IMG_3153

Heippu! Viikonloppu vierähti taas ohi yhtä nopeesti kun aina, blääh. Huomenna siis töihin taas ja mulla onkin kolme aikasta aamuvuoroa ens viikolla. Toisaalta se ei kyllä haittaa yhtään, kiva kun pääsee ajoissa kotiin ja ehtii puuhata vielä vaikka mitä sen jälkeen!
Viikonloppuun on mahtunut synttärijuhlia ja pitkästä aikaa baarissa juhlimista (ja vaikka olikin superkiva ilta tyttöjen kanssa, niin lauantaina muistui taas mieleen, miksi oon nyt yli kuukauden välttänyt juhlimista kesän jälkeen), Netflixin katsomista poikkiksen kainalossa, saunomista, shoppailua, ajelua ja hyvää ruokaa. Ainiin, ja syksyn kohokohta, eli Uggien kaivaminen talvivarastosta. Mun täytyis kyllä hommata uudet, nimittäin kahdet mun Uggeista on puhki kulutetut, ja näihin vähän paremmassa kunnossa oleviin meidän koira on purrut reijän, tottakai. En ymmärrä miks se aina syö mun kenkiä, kenenkään muun kenkiin ei oo ikinä koskenutkaan?!

IMG_3203 IMG_3185 IMG_3201

Oon jotenkin tosi väsynyt perjantain juhlimisen jälkeen, joten tää ajatus ei nyt oikeen kulje! Taidan kattoa vielä pari jaksoa Gossip Girliä ja mennä nukkumaan. Ens viikoksi mulla on taas töiden lisäksi muutamia postausideoita toteutettavana ja jumpassa käynnin kanssa vois tsempata vähän... Viime viikolla valitsin nimittäin liian usein päikkärit tai Netflixin jumpan sijaan... :D Mutta siitä mä syytän syysflunssaa, jonka sain onneksi kukistettua lepäämisellä ja inkivääriteellä!

IMG_3174

Tän postauksen kuvat on otettu tänään Saaran kanssa! Eikö ookkin ihanan syksysiä? Rakastan tollasta syysaurinkoa, etenkin kun se heijastuu puihin ja värjää ne ihan kultasen värisiksi.
Nyt kuitenkin kömmin kuuman kylvyn kautta sänkyyn katsomaan sitä GG:tä! Huomenna esittelen teille luultavasti pari uutta juttua! ;)

Love, Elise

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3