sunnuntai 6. syyskuuta 2015

SUNDAY MOOD

Holaa! Istutaan poikaystävän kanssa just keittiössä (päivä)kahvilla, yökkärit päällä ja mietitään jos lähettäis kävelylle tonne ulos. Nyt on ihan täydellinen syysilma, ei sada eikä paista aurinko ja on sopivan viileetä. Rakastan just tollasta säätä, kun voi hyvällä omatunnolla, etenkin viikonloppusin, nukkua pitkään, polttaa kynttilöitä, kattoa Netflixiä peittokasan alla ja tylsyyden iskiessä ulos voi kuitenkin mennä.

En tiedä miks, mutta aina syksyn tullessa mulle tulee kamala sisustuskuume. Kaks vuotta sitten ostettiin mulle kaikki uudet huonekalut, viime syksynä maalasin mun seinän baby pinkiksi ja ostelin paljon tuikkukippoja, sisustustarjottimia ja muuta pientä sisustussälää. Tänä vuonna mun ostoslistalle on päätynyt matto, tuoksukynttilöitä ja erilaisia vilttejä, peittoja, koristetyynyjä ja lakanoita. Matto löytyikin jo Pentikistä, ja siitä näkyy vilaus muutama postaus takaperin. Tuoksukynttilöitäkin lähti mukaan jenkeistä Yankee Candlen outletista 6kpl ja Bath & Bodyworksilta muutama, mutta suurin osa niistä on joulutuoksuja, joten muutama tuoksukynttilä täytyy ostaa myös syksyä varten ;).

Mitä luultavammin omaan kotiin muuttoon ei ole kauheen pitkä aika, niin en viitti kauheesti sisustusjuttuja shoppailla, ellen ole ihan varma, että ne passaa sit sinne omaan kotiinkin. Ja koska en saa jostain syystä kuvia siirrettyä mun veljen koneelle kamerasta, niin tein kännykällä pikaisesti pari kollaasia sellasista jutuista mitä oon ajatellut tänä vuonna hankkia mun huoneeseen. Untitled Untitled

Kaikki H&M Home

Koska mun sänky on tumman harmaa ja uusi matto mustavalkoinen, niin muuten haluan sisustuksen olevan suht vaalea ja tyttömäinen (heh, poikaystävä tykkää, etenkin jos muutetaan yhteen jossain vaiheessa). Neutraaleja ja vaaleita värejä, pehmeitä materiaaleja, vähän blingiä, mutta kuitenkin klassisia juttuja, jotka ei mene pois muodista eikä niihin kyllästy.

Pureeko teihin sisustuskärpänen syksyn tullessa? Millasia juttuja teiltä löytyy ostoslistalta ja mitkä on syksyn must have -sisustusjutut? :)

Love, Elise

PS. Sain kommentin, missä toivottiin postausta siitä, mitä mulle oikeesti kuuluu. En oikeen tiedä miten sellasen toteuttaisin, joten ajattelin, että olisko se helpompi toteuttaa kysymyspostauksena. Eli te saisitte kysellä taas pitkästä aikaa multa ja vastailisin sitten niihin. Mitä mieltä ootte? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3