tiistai 22. syyskuuta 2015

NEW IN

IMG_1374

Moikka! Nyt olis luvassa postausta muutamista uusista shoppailuista mitä oon lähiaikoina tehnyt. Monet toivoi postausta mun Nycin ostoksista, mutta yksinkertasesti mä en jaksa kuvata niitä kaikkia erikseen, etenkään nyt kun kaikki on jo ympäri ämpäri meidän taloa. Olis pitänyt heti kuvata kaikki, mutta lähdettiin suoraan lentokentältä Himokselle festareille ja sitten mulla jo loppukin kesäloma, niin en sillon ehtinyt. Mutta onneksi nappasin pikasesti sillon kuvan kaikista ostoksista yhdessä, eli ylläolevasta kuvasta voitte bongailla ostoksia!
Vaatteita olisin halunnut ostaa ehkä enemmän, mutta toisaalta ostin paljon kaikkea muuta. Kuvasta löytyy siis Victorias Secretin pikkareita, yökkäri, harmaa toppi, jumppakassi, vartalosuihkeita, kylpyvaahtoa, urheilurintsikat, kollaripaita, meikkipussi, kännykänkuoria ja juomapullo.  Levikseltä ostin t-paidan ja farkut ja Abercrombielta kollarin ja farkut myös. Sitten Nikelta huppari ja kolmet lenkkarit (ei näy oikeen kuvassa), Adidaksen treenihousut, Yankee Candlen kynttilöitä, Bath & Bodyworksin tuoksukynttilöitä, hajuvesiä ja käsidesejä, Coachin maailman ihanin laukku, Ralph Laurenin neule, Calvin Kleinin lompakko, Forever 21 mekko, paitoja ja neuleita sekä Sephoralta ja CVS:ältä vielä kasa meikkejä, mm. Naked Flush ja Naked Basics -paletit, Bare Mineralsin puuteri, Narsin huulikiilto, Eos-huulirasvaa, Essien kynsilakkoja, Crestin hampaiden valkasuliuskoja ja hammastahnaa ja kaikkea muuta päivittäiskosmetiikkaa. Huh, varmasti unohtui nyt tosta listasta jotain, mutta siinäpä nyt suurin osa ostoksista! :D

Reissun jälkeen ostoslistalle on jäänytkin sellasia siistimpiä vaatteita, mitä oon sitten Suomesta ostellut. Niistä vaatteista mulla ei oikeen oo kuvia, ne kun pitäis kuvata päällä. Mutta oon ostanut neuleita, neulemekon, pari paitaa ja siistin hameen (näkyy näissä kuvissa) jne.
Sunnuntaina vihdoin mun joka syksyn ja talven kenkäongelma ratkesi, kun löysin superihanat nilkkurit H&M:ältä! Hintaa oli vaan 30e, ja mä tykkään noista sikana. Nyt on vähän siistimmät kengät esim. ulos lähtiessä, aina ei viitsis kulkea UGGeissa! :D

IMG_3236

Mitäs pidätte? :)

IMG_3049

Otin just eilen käyttöön toiset VS:än kännykän kuoret. Noi on musta niin söpöjä ja suojaa hyvin kännykkää, mutta harmi vaan silikoniset kännykän kuoret myös venyy tosi nopeesti liian isoiksi... Siksi ostinkin muutamat eri! :P

IMG_3255

Ja vikaksi uudet ja tän hetken lemppari hiustuotteet! Mä tykkään blondista tukasta niin kauan kun se on kylmän sävyinen, ja toi Pearl-sävyinen Color Mask on ihan huippu! Harmi että tajusin sen vasta nyt... Oon yrittänyt saada mun hiuksia parempaan kuntoon, ja pakko kyllä sanoa että oon onnistunut! En oo värjännyt näitä pitkään aikaan, kuivat latvat leikattiin hetki sitten pois ja kokeilin Olaplex-hoitoa. Oon myös yrittänyt harventaa hiusten pesua ja käytän paljon tollasia kosteuttavia hiusnaamioita ja hoitoaineita! Doven hoitsikka jättääkin hiukset ihanan pehmosiksi ja hyvän tuoksuisiksi :)!

Pahoittelut vielä vähän huonoista kuvista (ja niiden puutteesta), mutta toivottavasti tykkäsitte tästä postauksesta!

Love, Elise

PS. Olisko kellään suositella jotain hyvää ja helppokäyttöistä muokkausohjelmaa Macille? Tää Kuvat-ohjelman muokkausjuttu on aika... noh en sano mistä!

8 kommenttia:

  1. Iphotossa on tosi simple kuvanmuokkaus, mutta sitten esimerkiksi voit lataa appstoresta fotorin :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tai mulla se iPhoto on kai niinkun Kuvat? Se on joku päivitys ja en tykkää kauheesti tosta muokkausohjelmasta :(. Ja kiitos vinkistä, täytyy kokeilla!! :)

      Poista
  2. :O siis ostaa enemmän? Tossahan on ihan todella paljon tavaraa ja vaatetta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo totta, mutta tarkotin, että olisin tarvinut ehkä muun tavaran sijaan enemmän ihan kunnon vaatteita, nyt ostin aika paljon kaikkea muuta! :)

      Poista
  3. Porvari tyttöjen kärsimykset liikuttaa työläistä syvästi.

    VastaaPoista
  4. Olaplex on huippu! Muista vaan käyttää hoidon jälkeen kotihoitoon tarkoitettua hoitotuotetta. Se ylläpitää kampaamossa saatuja tuloksia. Tuossa lisätietoa Olaplexista ja kotihoitotuotteen käytöstä: http://blackouthair.fi/olaplex

    VastaaPoista

<3