torstai 10. syyskuuta 2015

NEW BABIES

IMG_2278

Huh, jo oli aikakin! Blogissa oon jo vähän aikaa valittanut rikkinäisestä koneesta, mutta vihdoin asia on korjattu! Vanhasta koneesta olikin jo näyttö irti näppäimistöstä, ja se on kiertänyt maailmaa ties missä, olihan se mulla Kanadassakin koko vaihtovuoden. Nyt oli kuitenkin aika päivittää Windows Maciin ja mitä nyt oon päivän tätä omaani käyttänyt niin olipa muuten hyvä päätös! Vielä kun opin käyttämään vähän paremmin tätä ja saan kaikki ohjelmat ladattua, niin uskoisin, että en tuu katumaan. Uuden koneen ja alkaneen syksyn ansiosta motivaatio blogin suhteen on varmaan korkeimmillaan koskaan, toivottavasti pysyis pitkään yllä! Postausideoita kertyy joka päivä lisää kännykän muistioon, nyt vaan pitäis päättää missä järjestyksessä niitä toteuttelisin :D. Ainakin meikkijuttuja, Nycin postauksia pari, kesän kohokohtia, syksyn suunitelmia, shoppailulistaa ja lempparijuttuja on tiedossa!

IMG_2297 IMG_2304

Uusi tietsikka on tosiaan 13 tuumainen MacBook Air ja kaupan päälle sain noi Beatsin Solo 2 On Ear -kuulokkeet. Kuulokkeet saa myös täydet pisteet multa, vaikka valitsin ehkä vähän huonon värin. Valkonen oli kaikista nätein, mutta tajusin vasta nyt, että noi värjääntyy kauheen helposti esim. meikistä tai hikoillessa... Tähän mennessä oon saanut helposti meikin kyllä puhdistettua noista, että toivotaan ettei ne kauheesti ainakaan värjäytyisi.
Tilasin nää Applen sivuilta express toimituksella maanantai-iltana ja keskiviikkona jouduin kiiruhtaa aamuvuorosta äkkiä kotiin kun postimies odotteli oven takana puoli kahden aikoihin. Arvioitu toimitusaika oli itseasiassa torstaina, eli peukkua nopeesta toimituksesta!

IMG_2303 IMG_2305

Ootteko te Macin vai Windowsin käyttäjiä? :)

Love, Elise

PS. Käykää tykkäämässä mun blogin Facebook-sivusta, niin pysytte perillä uusista postauksista!
Instagramista mua voi seurailla @elisetilli ! :)

2 kommenttia:

  1. Oi, kerrothan sit mielipidettä koneesta kun oot kunnolla ehtinyt tutustumaan siihen? Itsellä olisi myös kone hankinnassa ja oon miettinyt just tuota Airia! Ainoa juttu, mikä siinä mietityttää on koko, nimittäin pitäis mm. gradu saada sillä tehtyä ja oon tottunut vähän isompaan näyttöön :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ehdottomasti kerron! Mutta mitä nyt ite oon muilta kuullut, niin ei tästä koneesta oo mitään huonoa sanottavaa! Tilaa ei ehkä kauheesti oo, mikä on näin bloggaajan kannalta pieni miinus, mutta toisaalta kuvat saa aina siirrettyä ulkoselle kovalevylle. Ja mun mielestä tää 13 tuumanen on tosi passelin kokonen, tarvittaessa voi kuljettaa, mutta näyttö on sopivan kokonen, toisin kun siinä 11 tuumaisessa. Mun vanha kone oli kyllä myös 13 tuumaa, joten oikeestaan aika tottumiskysymys. Mutta uskoisin että kouluhommat sujuu airilla hyvin, niitä silmällä pitäen mä itsekin tähän päädyin ;)!

      Poista

<3