maanantai 6. heinäkuuta 2015

IHANA KESÄ

Moi taas ihanat! :)

Tiedättekö sen fiiliksen, kun oot päättänyt ottaa kameran mukaan jonnekin kivaan tapahtumaan, mutta loppujen lopuksi ison mötikän raahaaminen koko iltaa ei huvita ollenkaan a) laukun täyttymisen vuoksi b) rikki menemisen tai varastamisen vuoksi c) sen takia, että koko iltaa ei nyt vaan yksinkertasesti huvita elää kameran linssin läpi, vaan oikeesti nauttia ystävien seurasta ilman stressiä siitä, tuleeko kuvista hyviä?? No, mulle ainakin kävi viikonloppuna tolleen. Olin ihan varma, että kamera laulaa koko Hangon Regatan ajan, mutta toisinpa kävi! Onneksi kännykkään on vähän helpompi ikuistaa kivoja hetkiä (ja ruokia... :D), vaikka laatu ei olekaan päätä huimaava. Niimpä kokosin teille pienen kollaasin viime viikon tapahtumista!

nimetön

Monet bloggaajat ja tutut ovat valittaneet, että kesästä on jo puolet kulunut ja mitään kivaa ei ole ehditty tekemään. Mä taas oon ihan toista mieltä, vaikka oonkin viettänyt suurimman osan kesästä töissä. Tosin, ehkä just sen takia tuntuu, että oon ehtinyt tehdä jo vaikka ja mitä, kun arkipäivisin on jotain "fiksua" tekemistä, eikä vaan kotona hengailua. Kesä- ja heinäkuun alun aikana oonkin ehtinyt käydä parhaiden kavereiden kanssa juhlimassa Helsingissä ja grillibileissä, lenkkeillyt aurinkoisella ja ei niin aurinkoisella säällä, löhönnyt auringossa, syönyt ehkä vähän liikaakin ravintoloissa, viettänyt viikonloppua Hangossa parhaiden kavereiden ja poikaystävän kanssa, käynyt leffassa, pyöräillyt Panun kanssa illalla auringonlaskussa monen monta kertaa, syönyt aamupalaa terassilla, kävellyt jalat kipeenä pitkin Hangon katuja auringon noustessa isolla porukalla, tehnyt spontaanin reissun tyttöjen kanssa Tammisaareen, selaillut We heart it:ia ja tehnyt shoppauslistaa Nyciin, ostanut aivan ihanat baby pinkit espadrillot Hangosta, käynyt Kaivopuistossa syömässä ja kuuntelemassa livemusaa Cafe Carusellissa.... And the list goes on!! Eipä oo siis paljoa huonot säät haitannut!

Ja mikä parasta, vielä on ihan huippujuttuja tiedossa, kun viikon päästä hyppään lentsikkaan kohti Jenkkejä ja sieltä matka jatkuukin suoraan Himokselle Pipe Festeille! Myös venereissuja meidän veneellä ja tyttöjeniltaa on tiedossa. Oon niin ilonen näitä kaikkia juttuja listatessa, koska tää kesä on todellakin ollut ihan super ihana jo tähän mennessä. Ja vielä on vaikka kuinka monta kesäistä päivää ja extempore juttua tiedossa!

Miten teidän kesä on sujunut? Tuntuuko, että kesä on kulunut vauhdilla puoleen väliin ja kaikki kesäsuunitelmat on toteuttamatta, vai ootteko ehtinyt jo tekemään vaikka ja mitä niin kun mä? :)

Love, Elise


1 kommentti:

  1. Musta ainakin tuntuu menneen vauhdilla! Mulla itelläni oli kesäkuu lomaa ja nyt heinäkuun teen töitä, jonka jälkeen lähden Lontooseen. Sitten pari päivää ja koulu alkaa. Mustakin tuntuu, että kaikki kesäsuunnitelmat on tehty, koska nimenomaan olin tietoinen, että heinäkuussa ei lomailla. Mulla on siis tosi kökkö työaika siinä mielessä, että ei hirveästi muuta kerkeä tekemään :D
    http://jennicarita.blogspot.fi

    VastaaPoista

<3