keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

BACK IN BUSINESS

Huhheijaa kotona taas ja ensimmäinen työpäivä loman jälkeen takana! Jos joku on alkanut ihmettelemään, minne oon kadonnut, niin syyttäkää mun hajonnutta läppäriä. Pari viikkoa sitten Helsinki-Vantaalla yritin kiireissäni kirjoittaa postausta, ennen kun boarding alkoi, mutta just kun kuvat oli ladannut niin netti lopetti toimintansa, jes. No ei siinä vielä mitään, reissussa oli niin paljon ohjelmaa, ettei konetta ehtinyt käyttää, ja vihdoin kun kotona kaivoin sen laukusta, oli latausjohto hajonnut. Mun läppäri on muutenkin vedellyt vähän viimesiään kun akkukin on rikki ja näytön takapuoli haljennut (hyvä minä), joten pitäis vissiin hommata uusi. Nyt kirjottelenkin Panun läppärillä, ja voi hemmetti kun on vaikeeta blogata muualta kun omalta koneelta!

Untitled

Kuvia en oo siis luonnollisestikaan ehtinyt käymään yhtään läpi, mutta instasta voitte tsekata muutamia kuvia mun lomaviikoilta (mun ig on @elisetilli).
En muista oonko maininnut blogissa, mutta kun tultiin Saaran kanssa Nycistä Helsinkiin, käytiin vaan nopeesti pakkaamassa uudet laukut ja lähdettiin ajamaan Himokselle kohti Pipefestiä. Saaralla on mökki Himoksella, joten yövyttiin sielä ke-su. Voin tehdä Pipestäkin oman postauksen, jos teitä kiinnostaa?

Tää oli nyt vaan tällänen pikainen ilmotuspostaus, että hengissä ollaan ja seuraavaksi postauksia onkin luvassa meijän Amerikan reissusta, sitä mukaan kun saan kuvia muokattua! :) Jos teillä on jotain ideoita, miten matkapostauksia toteutan tai mitä haluaisitte tietää, niin heittäkääs kommenttia alapuolelle!

Love, Elise

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3