torstai 22. tammikuuta 2015

WHAT'S IN MY BAG?

IMG_7579 

Tällä hetkellä mulla on päivisin käytössä toi uusi Longchamp. Nyt kun ei oo koulua, niin se on just sopivan kokoinen. Koulukirjoja kun ei hirveen montaa mun tavaroiden lisäksi mahdu, mutta muutama onneksi tarvittaessa!

Untitled 2 

 Yläpuolella on siis tavarat, joita ilman harvoin lähden minnekään :). 

IMG_7594

Kännykkä, avaimet ja kuulokkeet. Nää ei varmaan kauheesti selittelyjä kaipaa :D. Vihaan sitä ylikaiken, jos kuulokkeet unohtuu kotiin! Salilla, bussissa, kaupungilla tai missä ikinä liikunkaan yksin, kuuntelen aina musaa!

IMG_7597

Oon vasta vuoden sisällä alkanut juomaan oikeesti vettä sen verran kun päivittäin pitäskin, ja siksi vesipullo kulkee aina mukana. Lompakko ja jokin hajuvesi on myös aina laukussa.  

IMG_7599

VS:n pussissa mä pidän mun meikkejä ja Ted Bakerin pussukka toimii penaalina (sinne mahtuu hyvin myös laskin!). Tuolla pinkissä taas säilytän kaikkia pikkujuttuja, kuten ponnareita, särkylääkkeitä, siteitä ja tamponeita jne. Se on tosi kätsy, koska vihaan ylikaiken ettiä jotain pikkusälää laukun pohjalta! Laukusta löytyy myös huulirasva, hiusharja, passi (ei oo muita henkkareita...) ja kalenteri. Ainiin, ja kännykän laturi tietenkin!

IMG_7603

Usein mulla on mukana myös iPad, se on tosi kätsy etenkin matikan YO-tehtäviä harjotellessa, ja tietenkin kevyempi kuin läppäri. 

Siinäpä olis mun arkilaukun sisältö! Näiden lisäksi usein on mukana salikamat tai jotain vaihtovaatteita, rasvatuubi, jotain lukemista tms. Löytyykö teidän laukuista samoja juttuja? Mitä ilman ette vois lähteä mihinkään? :)

Love, Elise

3 kommenttia:

  1. Oi ku kiva postaus elise <3 munkin pitäis ottaa käyttöön tollanen pussukka vaan kaikelle "sälälle", laukun pohjalta sitten nimittäin aina löytyy ne huulirasvat, ponnarit, avaimet, tamponit yms x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiih voi kiitti Natte!! <3 ja joo se on oikeesti tosi kätsy etenkin tollasissa laukuissa missä ei oo mitään sisätaskuja!! :)

      Poista
  2. Spring aqua pullolle kävi kaltoin, mutta onneksi J korjasi asian XD

    VastaaPoista

<3