maanantai 8. joulukuuta 2014

SUNDAY SNAPSHOTS

IMG_6334

Heippa vaan taas ihanaiset :)!
Mä innostuin vähän leikkimään kameralla eilen illalla, ja vaikka yleensä välttelen viimeseen asti salaman käyttöä, niin itseasiassa nää kuvat miellyttää mun silmää paljon enemmän kuin sellaset keltaset ilman salamaa otetut kuvat. Mitä mieltä te olette?

Perjantaina juhlittiin pikkujouluja ihan kirjaimellisesti aamuun asti (tää on oikeesti jo kauheeta kun on niin paljon juhlia tässä kuussa xD), ja oli sairaan kivaa! Juotiin viiniä, saunottiin, herkuteltiin pipareilla ja erilaisilla juustoilla ja kerrankin melkeen kaikki pääs paikalle eli ilta oli tosi onnistunut. Ensi viikonloppuna oliskin sitten taas puolestaan tyttöjen illan vuoro, joskin sillon meitä ei pääse kun neljä paikalle, tyhmää. No mutta kuluneeseen viikonloppuun vielä, ilta tosiaan venähti aamutunneille saakka, joten nukuttiinkin sit vähän liian myöhään. Ehdittiin kuitenkin hyvin kaverin yo-juhliin onneksi!:) Muut jatkoi vielä Helsinkiin, mutta mä olin sen verran väsynyt perjantaista että menin suosiolla vaan kotiin.

IMG_6330 IMG_6327

Sunnuntai kului kotona leffoja katellen, ja itseasiassa kaikista yo-kuvista inspiroituneena selailin vähän nettikauppoja oma yo-mekko mielessä! Meidän koulusta aika moni tilasi yo-lakin samalta firmalta kun abiverkkarit, ja saatiinkin ne lakit tossa muutama viikko sitten! Mä halusin vähän normaalista poikkeavan lakin, joten päätin ottaa hopeisen lyyran kultaisen sijaan (käytän oikeestaan aina hopeisia koruja), tohon eteen mustalla mun nimen ja taakse samalla tavalla "Jeda 2015". Alapuolella olevasta kuvasta näätte, että tekstit ei siis erotu kauheesti, mutta mun mielestä toi oli kiva idea ja ilmeisesti Ruotsissa aika yleistä jo? Pitääkö teidän mielestä yo-lakin olla sellanen perinteinen vai tykkäättekö tosta nimitekstistä?

IMG_6322 ,i

Yllä olevassa kuvassa näkyy mun "uudet" hiukset, kävin vähän aikaa sitten kampaajalla ja laitettiin mulle vähän tummempia raitoja. Tykkään ite näistä ihan sikana, ei tarvi nyt värjätä niin usein kun juurikasvu ei kauheesti erotu! En oo kyllä sit tehnyt mun hiuksille mitään muuta kuin pessyt ne tossa kuvassa ja naamakin näyttää niin väsyneeltä että koittakaahan kestää :D

Love, Elise

2 kommenttia:

<3