maanantai 22. joulukuuta 2014

HAPPY HOLIDAYS

En voi uskoa että ylihuomenna on jouluaatto! Mä oon onneksi ehtinyt hankkia kaikki lahjat ajoissa, mutta vielä olis vaikka mitä hommia tehtävänä. Vähän harmittaa kun just nyt ennen joulua Panun silmän kanssa tuli vähän ongelmia ja joulupäivänä sitä silmää tutkitaan sitten vielä lisää, mutta nyt raukka ei voi pitää sitä edes auki kunnolla... Mulla taas puolestaan on jostain syystä särkenyt hampaaseen nyt muutaman päivän, ja tänään kävinkin hammaslääkärillä, mutta lääkäri vakuutti mun hampaiden olevan tosi hyvässä kunnossa eikä löytänyt mitään syytä miksi yhteen hampiin särkee... Blah, no täytyy vaan toivoa että nää molemmat menee ohi pian!

Huomenna mennään vielä käymään vähän kaupoilla, ja illalla meille tulee jo kylään sukulaisia jotta ehditään näkemään kaikkia tässä joulun aikana. Haluisin myös tehdä jossain välissä bataattilaatikkoa aattoa varten, koska näin jossain Pirkka-lehdessä ohjeen ja se kuulosti niin hyvälle! 

Jottei tää postaus olis vaan höpöttelyä, niin tässäpä vähän kuvia mun lomatunnelmista :)!

IMG_6843

♥ Puolukka-banaani smoothiekulho aamupalaksi ja VS Fashion Shown katselua. Vitsi oon tykästynyt Taylor Swiftiin nyt lähiaikoina, Blank Space ja Back to December on mun lempparibiisit! 

IMG_6872

♥ Mä niin rakastan tota kelloa! Kävin myös tänään ostamassa uuden kaulahuvin, olisin halunnut valkoisen mutta ne oli loppu... Tykkään kuitenkin älyttömän paljon myös tosta väristä! Kuvassa näkyy myös mun aika uusi karvaneule H&M lastenosastolta :P 

IMG_6922

♥ Joulukuusen koristelua 

IMG_6937

♥ Leffoja ja datailua, harmittaa kun mun omasta koneesta on akku rikki, niin tää sammuu aina jos toi johto vahingossa irtoo... Oonkin teipannut laturin maalarinteipillä kiinni, mutta koska näin bloggarina se ei näyttäis kovin kivalta kuvassa, pikkuveljen kone pääsi rekvisiitaksi xD 

IMG_6948

♥ Höpsökuku eli Demi taitaa rakastaa mun pehmosta sänkyä ihan yhtä paljon kuin mäkin. Jos mä sen joskus tänne sänkyyn otan, se ei koskaa lähde ite pois vaan köllöttelee tyytyväisenä niin kauan kunnes nostan sen alas! 

IMG_6862

♥ Lempparikosmetiikkaa! Toi mun lahjaksi saatu VS:n hajuvesi tuoksuu ihanalta, ja tuli muuten just sopivaan saumaan koska mun kaikki hajuvedet alkaa vedellä viimeisiään. Muita lemppareita VS:n itseruskettava, Benefitin hohtovoide, H&M glitterkynsilakat (vaikka pysyvyys on aika surkea...) ja Benefitin luomivärit. 

Ihanaa joulunodotusta rakkaat!! 

Love, Elise

PS. Blogin ulkoasu koki pienen muutoksen, mitä mieltä te ootte? :)

2 kommenttia:

  1. tykkään superisti sun blogista! ihania kuvia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! <3 Mä avasin äsken sun blogin ja sekin vaikuttaa tosi kivalle, täytyy alkaa lukemaan! :)

      Poista

<3