maanantai 22. joulukuuta 2014

BIRTHDAY PARTY

Moikka ihanat :)! Niin kuin jo kerroinkin, meillä oli eilen yhteiset synttäribileet mun kaverin Henrin kanssa. Juostiin perjantaina varmaan kaikki Espoon kaupat ja kauppakeskukset läpi kun osteltiin ruokia ja muita jutskia. Lauantaina sit siivottiin ja mä tein pari suolasta piirakkaa ja muutaman piparijuustokakun sillä välin kun H teki sangriaa. En oo ikinä ennen maistanut sangriaa, ja pakko sanoa, että punaviinistä tehty perinteinen sangria ei kyllä päässyt mun lempparidrinkkilistalle.... Valkkarisangria sen sijaan oli sairaan hyvää!

Untitled

Haha, Panu näyttää kauheen lyhyeltä kun mulla on niin korkeet korkkarit jotka ei vaan näy kuvassa :D. Kameraan tallentui illan mittaan kuvia aika paljon, mutta valitettavasti suurin osa ei oo ihan julkaisukelpoisia... :D Pelattiin beer bongia ja juomapelejä, paljuiltiin ja muuten vaan pidettiin kivaa. Tykkään niin paljon tollasista illoista kun koko meidän kaveriporukka pääsee paikalle! Ja pakko vielä näyttää teillekin, saatiin nimittäin NIIIIN ihania lahjoja, että kyyneleiltäkään ei vältytty.

IMG_6793

Sain ihanan tuoksusen Victoria's Secretin vartalosuihkeen, piparminttu-mansikka teetä ja sit nää ihanat oli hankkinu yhteislahjan, mistä paljastui aivan ihana kello (oon kuolannut tällästä ruusukultaista kelloa viimeset pari kuukautta!!), yökkärimekko (ei ehkä se seksikkäin vaihtoehto mutta mä rakastan tälläsiä, kaverit tuntee mut liian hyvin xD) ja arpoja. Edellä mainitut lahjat sai mut jo ihan sekasin koska ne oli niin ihania! Joku alkoi kuitenkin ihmettelemään että missä joku lahjakortti on... Mä olin ihan ihmeissäni että mistä kaikki puhuu, kunnes mulle tuotiin vielä lahjakortti Isoon Omenaan?! En olis ikinä voinut kuvitellakkaan näin ihania ja suurta lahjaa, mutta oikeesti iso kiitos vielä ihanat jos luette tätä! En oikeen vieläkään usko miten paljon vaivaa ton lahjan eteen on nähty korttia myöten, ihan kun joulu olis jo tullut. 

IMG_6816

Love, Elise

3 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja lahjoja :) minkä arvonen tuo lahjakortti on? Voiko sitä käyttää missä tahansa kaupassa ompussa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)!! Lahjakortti on 50e ja mun ymmärtääkseni ainakin suurimmassa osassa kauppoja kelpaa :)

      Poista
  2. Ihania kuvia! Supermakeen näköiset syndet sulla ollu! :)

    VastaaPoista

<3