tiistai 2. joulukuuta 2014

A DAY WITH ME

8:00 Herätyskello soi ekan kerran... Oon näköjään painanut sen vaan pois ja jatkanut nukkumista.

10:30 Herään vähän ihmeissäni, sillä kello on jo niin paljon. Olin suunitellut herääväni ajoissa mutta ehkä maailman pahimpana iltavirkkuna aikaset aamut on mulle vaikeita. Käyn vessassa pesemässä hampit ja haen keittiöstä ison lasin vettä sekä otan vitamiinit.

11:00 Olin päättänyt illalla, että meen aamusta reippaalle kävelylle. Vedän treenikamat päälle ja lenkkarit jalkaan, pistän musiikit korville ja lähden ulos.

11:55 Kotiovi häämöttää edessä! Olo on ihana tunnin happihyppelyn jälkeen vaikka masu muriseekin jo. Ulkona oli ihanan raikas ilma, ja totean että oli jopa parempi mennä vasta näin myöhään ulkoilemaan, kun sai nauttia päivän valosta.

12:00 Riisun lenkkivaatteet ja kipitän pikasuihkuun. Suihkun jälkeen kääriydyn mun ihanaan vaaleenpunaiseen kylpytakkiin ja meen keittiöön.

12:15 Vihdoinkin aamupalaa! Päätin tehdä porkkanapuuroa, eli lisäsin n. 2dl kiehuvaa vettä parin porkkanan raasteet, kanelia, kaardemummaa ja ripauksen suolaa sekä vanilija-aromia, ja vikaksi puurohiutaleita sopivan määrän. Lisäksi otin pari mandariinia ja ison lasin sitruunavettä. Kokeilin ekaa kertaa porkkanaa puurossa, ja oli ihan sairaan hyvää!!

12:30 Lautanen tyhjä! Meen mun huoneeseen ja kaivan meikit esiin. En pessyt onneksi hiuksia aamulla joten ne saa jäädä ponskulle loppupäiväksi. Puen päälle jumppapöksyt ja mustan pitkähihasen, ja pakkaan laukkuun koulukirjat, iPadin, treenivaatteet ja -kengät ja kaiken muun tarpeellisen.

13:12 Kerrankin oon ajoissa! Vedän Uggit jalkaan ja mun lämpimimmän toppiksen päälle ja lähden kipittämään bussipysäkille. Oon menossa yksin Helsinkiin tekemään kouluhommia.

13:40 Kampissa. Rakastan bussimatkoja btw, kun voi vaan kuunella musaa ja katella ympärilleen. Kävelen vähän matkaa ja päätänkin jäädä Kampin Picniciin koska en halunnut yksin lähteä etsimään mitään erikoisempaa kahvilaa.

13:55 Ihanaa, iso kuppi teetä! Istun nurkkapöytään ja kaivan psykologian kirjat esiin. Alan ettimään netistä ja kirjasta tietoa mun esseetä varten, ja kirjottelen muistiinpanoja vihkoon.

15:30 Vihdoin eka ja vaikein essee valmis! Tässä vaiheessa mun on ihan pakko päästä pisulle joten joudun lähtemään Picnicistä pois. Oon sopinut Melinan kanssa että käydään syömässä, mutta siihen on vielä yli tunti aikaa, joten päätän mennä vuorostaan Kampin vitoseen Johto Cafeen juomaan toisen teen.
Untitled
16:40 Kaikki kouluhommat tehty just oikeeseen aikaan! Lähden Mellua vastaan ja päädytään taas samaan Picniciin missä istuin aijemin.

16:50 Tilaan Picnic-salaatin lämminsavulohella, mozzarellalla ja aurinkokuivatuilla tomaateilla. Kun nään annoksen alkaa naurattamaan koska se on toooosi iso!

17:30 Masut täynnä. Niin kun arvelinkin, ei koko salaattia pystynyt syömään, mutta kaikki parhaimmat herkut sieltä tottakai piti kaivella :P Jäädään vielä hetkeksi istuskelemaan ja juttelemaan.

18:13 Hyppään bussiin kohti Fressiä. Harmittaa koska en ehdi spinningiin, mutta onneksi pyöräillä voi salinkin puolella!

18:50 Jumppavaatteet vaihdettu ja eikun treenaamaan! Tän päivän treeniin kuului yhteensä 9 km matolla, 20 minuuttia pyöräilyä ja vähän peppujumppaa. Mulla on aina sellasia kausia salilla että joskus tykkään treenata lihaksia, joskus taas ryhmäliikuntatunnit on parhaita tai sit niin kuin tällä hetkellä, kaikki aerobinen liikunta vie voiton.

20:30 Treenit treenattu ja pukkariin pukemaan ulkovaatteet päälle! Törmään Saaraan ja vaihdetaan pari sanaa ennen kun lähden kohti bussipysäkkiä.

Untitled 21:00 Jään bussista ja kävelen parisataa metriä mun serkuille! Mun ihanaparas täti on neulonut mulle söpöt pitkävartiset pinkit villasukat joten meen hakemaan niitä. Jutellaan niitä näitä ja naureskelen mun hönölle tädille joka vaati mainintaa villasukista täällä blogissa :D! En muistanut tosin napata kuvaa sukista, mutta ihanat on!

21:40 Vihdoin kotona ja ruokaa! Treenatessa ehti tulla taas kova nälkä, joten ennen suihkua meen syömään. Muut oli syönyt kanaa, joten tein vaan nopeesti pikaisen kanasalaatin kurkusta, tomaatista, kanasta ja itsetehdystä pestosta.

22:00 Kylpyvesi valumaan ja huomisen lukujärjestyksen tarkastus. Meen lämpimään kylpyyn ja laitan ihanan tuoksusta kylpyvaahtoa. Kylvyssä selailen FB:tä ja instagramia hetken aikaa ennen kun alan pesemään hiuksia ja kuorimaan mun ihoa.

22:40 Kylpytakki päällä, iho rasvattu ja uudet villasukat jalassa! Käyn keittämässä vielä kupin teetä ja meen sänkyyn kattomaan salkkareita.

23:20 Salkkarit loppu ja mietin jaksanko vielä avata koneen. Päätin kuitenkin tulla tekemään tätä postausta vielä, vaikka kello onkin jo aika paljon.

00:00 Valmista! Nyt vaan täytyis julkasta tää postaus, käydä vielä hampipesulla ja sitten nukkumaan!

Sellanen päivä oli siis mulla tänään! Mitäs pidätte tälläsesta postauksesta? Pahoittelut vähän huonoista kuvista, mutta mun laukku oli tänään niin täynnä että ei olis ollut toivoakaan saada vielä kameraa mukaan, ja iPhonen kamera on rikki joten joudutte nyt tyytymään huonolaatuisiin iPad-kuviin. Toivottavasti tykkäsitte silti!! :)

Love, Elise

4 kommenttia:

  1. Ihan super hyvä!! :-) Lisää näitä !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäsit!! <3 tätä oli kyllä kiva tehdä, niin mikä ettei :)!

      Poista
  2. Ja kuva niistä höpsön tädin villasukista ;-)

    VastaaPoista
  3. tee jotain vaatepostaust joskus? =)

    VastaaPoista

<3