maanantai 24. marraskuuta 2014

WINTER WONDERLAND

Untitled 3 

Heippa ihanat! Harmi kun toi kuvissa näkyvä valkoinen maa taitaa tällä hetkellä olla enää vaan muisto... Mä niin rakastan lunta, toivottavasti sitä tulis pian pysyvästi! Oltiin kun pikkulapset lauantai aamuna Panun kanssa kun lumi oli peittänyt maan ja piti äkkiä päästä kuvailemaan ulos :D.

Viikonloppu kului muutenkin tosi kivoissa ja aika joulusissa tunnelmissa. Perjantaina oli tän vuoden ekojen pipareiden leipomisen vuoro, ja tänään ollaan katottu pari joululeffaa. The Holiday on vaan niin ihana aina uudestaan ja uudestaan, mä en ikinä kyllästy siihen!! Lauantaina me käytiin pitkästä aikaa keilaamassa, ja illalla lähdettiin tosi extemporesti vielä näkemään kavereita, ja lopulta päädyttiin sit Helsinkiinkin. Koko päivä oli tosi kiva, miksköhän yleensä just tollaset suunittelemattomat illat onnistuu parhaiten?

IMG_6009 Untitled 2 Untitled 5 22 IMG_5997 ...

Ja hei, mä tiedän että teistä lukijoista moni on myös joulufriikkejä! Joten kertokaas mulle miten te olette jo alkaneet valmistautua jouluun :)

Love, Elise

PS. Yrittäkää ignorata toi kamala juurikasvu!! Täytyis varata kampaaja...

4 kommenttia:

  1. Ihana postaus! :) Näitä sun juttuja on aina niin ihana lukea kun tulee itsekin tosi hyvälle tuulelle! Oot niin symppis ja muutenkin ihana :) Kiitos taas päiväni piristyksestä.

    VastaaPoista
  2. Voi että miten ihana kommentti! <3 kiitos paljon sulle myös mun päiväni piristämisestä ja hyvää alkavaa viikkoa!! <3 :)

    VastaaPoista
  3. Hehe mäki oon jo pari pellillistä pipareita leiponu :D Melkein aloin tekemään jo piparkakkutaloa, mutta päätinpä vielä hetken malttaa! ;-) Onks toi valkonen jutska poncho vai huivi? Mistä se on jos saan kysyä? :) Mukavaa alkavaa viikkoa sulle!!
    - Emmi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo mäkin mietin piparkakkutaloa, mutta jääköön sen teko vielä lähemmäksi joulua! :D toi on sellanen tosi iso ja vähän jännän mallinen huivi, eli siis ponchoksi tarkoitettu. Mut se täytyy kuitenkin ite kietasta päälle, eli perjaatteessa huivi! :D mä veikkaisin että toi on stockalta :) kiitos samoin! <3

      Poista

<3