torstai 6. marraskuuta 2014

THURSDAY

Heippa ihanat!
Eikö ollutkin ihana herätä aamulla lumisateeseen? Mun mielestä ainakin, tuli oikeen sellanen samanlainen ilon tunne kun pikkulapsena lumen leijailessa ekaa kertaa talvella maahan. 
Mun päivä alkoikin lumisateessa tepastellessa koiran kanssa, joka tais myös olla vähän ihmeissään kun ulkona oli valkoista :).

Kotiin saavuttua laitoin joululaulut soimaan (toivottavasti en ole ainut joka on kuunnellu niitä jo pari kuukautta...) ja aloin teippailemaan mun huoneen seinän reunoja ja levitin sanomalehdet lattialle. Päivän suunitelmana oli siis maalata mun turkoosi seinä (vanhat lukijat varmaan muistaa jostain huonepostauksesta) baby pinkiksi. Maalatessa kuluikin oikeestaan koko päivä, mutta se oli ihanan rentouttavaa kun samalla katselin taivaalta leijailevaa lunta ja musiikki soi taustalla. Jouduin maalaamaan seinän yhteensä 4 kertaa, mikä oli tuskaa eilisen bodypumpin jälkeen xD. Mutta oon tosi tyytyväinen lopputulokseen! Maalin kuivuttua oli jo niin pimeetä, että en saanut hyviä kuvia missä väri näkyisi kunnolla. Joten kuvia saatte myöhemmin. :)

Untitled Untitled

Yläpuolella on muutama kuva tältä päivältä. Tossa on yksi fisulla otettu kuva mun huoneesta, ja se maalattu seinä on siis tossa telkkarin takana. Niin kun varmaan näkee, niin väri ei oikeen erotu edukseen, täytyy otta päivänvalossa siis lisää kuvia. 
Siivosin myös mun laatikoita, ja löysin noi PINK:in body splashit. Käytin niita Kanadassa aina, ja kun pitkästä aikaa tuoksuttelin niitä, niin tuli ihan muistot mieleen :). Se on aika jännää, miten tietyt tuoksut tuo tietyt tapahtumat mieleen! 

Illalla kävin saunassa, koska mikään ei oo ihanempaa kuin käydä saunassa, rasvata älyttömän hyvän tuoksusella rasvalla ja pujahtaa puhtaisiin lakanoihin bloggailemaan kynttilöiden ja jouluvalojen palaessa. Kohta käyn keittämässä ison kupin Chai-teetä ja alan ehkä katsomaan Napapiirin pikajunaa :D. Miten niin oon joulufriikki?

Ainiin, tein päivällä ihan superhyvää ruokaa, ja vaikka tässä postauksessa onkin jo paljon teksitä, mun on pakko jakaa teillekin sen ohje!

Kana-kookoskastike

Tarvitset: maustamattomia kanan fileitä, purkki ananasta, kookosmaitoa, sitruunaa, sweet chili -kastiketta, suolaa, pippuria ja currya

Sitten vaan paistetaan kanat pannulla, maustetaan suolalla ja pippurilla sekä sitruunan mehulla. Kun kanat ovat kypsiä kaadetaan pannulle kookomaitoa sopiva määrä (mä käytin yhden tölkin), sekä sweet chili -kastiketta oman maun mukaan. Sen jälkeen kaada ananaspurkista nesteet lavuaariin ja ananakset kastikkeen sekaan. Lopuksi mausta currylla ja itse lisäsin vielä vähän sitruunaa. Tarjoile kokojyväriisin ja salaatin kanssa, nams!! ;) (Unohdin ottaa valitettavasti kuvan tästä herkusta, mutta suosittelen!)

Toivottavasti tykkäsitte tälläisestä sekasotkupostauksesta ja saitte jotain käsitystä seinän uudesta väristä! :D

Love, Elise

4 kommenttia:

  1. Ihana hyvän fiiliksen postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla että tykkäsit!! :) <3

      Poista
  2. Asutko siis omillasi vain vanhempien luona? :) kiva kun postaat taas!

    VastaaPoista
  3. Kiva kuulla :)! Ja asun vielä vanhempien luona kun on lukiokin kesken jne :)

    VastaaPoista

<3