sunnuntai 16. marraskuuta 2014

SUNDAY

Untitled

Moikka! Haha, olin ihan unohtanut koko blogin olemassa olon viikonlopuksi joten kamerakaan ei ole kulkenut mukana. Ei sillä, että jotain maailmaa mullistavaa nyt oliskaan tapahtunut :D. Muutama kuva löyty puhelimesta, mutta niitäkään ei montaa ollut kun mun kännykän takakamera on rikki...

Perjantaina oli tämän jakson vika koulupäivä, ihanaa! Tai ei ehkä sittenkään, mulla on nimittäin kolmos jakso ihan kamala... Hengailtiin koulun jälkeen vaan Melinalla ja tehtiin sika hyvää kasvissosekeittoa ja yritettiin itse tehdä gingerbread lattea. Mä en kyllä kauheesti tykännyt niin söinkin sit vaan niitä pipareita... xD
Illemmalla käytiin salilla treenaamassa selkää ja käsiä, ja vietettiin loppuilta Saaralla tyttöjen iltaa kun pojat oli juhlimassa.

Eilen illalla käytiin sit vielä leffassa katsomassa Labyrintti, joka osottautuikin ihan hyväksi! Se tosin loppui vähän kesken, eli jatkoa odotellessa... Tää päivä on kulunut ton ylläolevan tekstin mukaisesti, lähinnä sängyssä leffojen kanssa. Ajateltiin kyllä Saaran kanssa käydä illalla vielä salilla. Huomenna alkaakin sit jo koeviikko, ihanaa kun on vaan kolme koetta :D!

Illalla selailin kännykällä nettikauppoja ja kokosin pienen kollaasin asioista mistä haaveilen tällä hetkellä. Jos joku poika sattumalta lukee tätä, niin tästä sais vaikka hyviä joululahjaideoita tyttöystävälle tai siskolle!

Untitled

Nike / Victoria's Secret / Essie / H&M
Victoria's Secret / Beats / H&M / Victoria's Secret
DKNY Stockmann / Urban Decay Sephora / Bath & Body works / Nike
Victoria's Secret / GHD / Victoria's Secret / Victoria's Secret

Niin kun näkyy niin oon tosi mukavuuden haluinen. Pehmoset, mukavat ja lämpimät vaatteet sekä kengät on vaan parhaita. Kosmetiikkajutut on aina ihania, ja etenkin toi baby blue kynsilakka on ihan sairaan söpö. VS:ältä voiskin ostaa oikeestaan kaiken, mutta valitsin tähän kollaasiin nyt sellasia asioita mitä olisi kiva antaa joululahjaksi. Vaikka VS:n juomapullot ei olekaan ihan parasta laatua, niin ne on silti ihan parhaita salilla ison kokonsa vuoksi! Tosta DKNY:n laukusta ja Beatsin kuulokkeista ei ehkä edes tarvitse mainita erikseen mitään, niin ihania molemmat on! :)

Love, Elise

PS. Haluisin ladata lisää hyviä treenibiisejä, joten jos teillä on lemppareita niin kertokaa! Kuuntelen oikeestaan mitä vaan ihan laidasta laitaan. Listasin tähän alapuolelle omia tän hetken lempparibiisejä, mutta näistä vaan pari on sellasia jonka tahdissa voi esim. juosta. :( Joukossa on sekasin niin vanhoja kuin suht uusiakin biisejä :)

Robin - Paperilennokki (Ihana Robin!!)
Enrique Iglesias feat. Flo Rida - There Goes My Baby (tää on mun lemppari juoksubiisi!)


2 kommenttia:

  1. Heippa! Ajattelin kysäistä sulta tätä juttua, kun vaikutat niin mukavalta ihmiseltä ja oot jo kuitenkin kohta käynyt lukion! Ite oon nyt ykkösellä ja painiskelen koko ajan, että onko lukio sittenkään mun juttu.. En tiiä onks tää vaan sellasta "alkushokkia" vai mitä, mutta oliks sulla ikinä tälläsiä tunteita lukiossa? Kuitenkin mun tavoitteet on lukion jälkeen ihan yliopisto opinnoissa enkä niistä haluaisi luopua..jotenkin vaan motivaatio on ihan hukassa tällä hetkellä.. Oliks sulla jo heti alusta asti joku selkeä tavoite lukion jälkeen tai miten? Kiitos jos viittisit jakaa omat kokemukset näistä asioista!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, jotenkin ihana kysymys! Mutta siis, mulla on tyyliin vieläkin toi sama tunne, ja mun mielestä ainakin se on ihan normaalia :). Kannattaa vaan yrittää jaksaa opiskella ja keksiä motivaatiota jostain, koska jos lukion jättää kesken tai ekan vuoden vaan sluibailee, niin se kaikki kostautuu kuitenkin myöhemmin sulle! Ei se lukio niin paha loppujen lopuksi oo, nyt sen vasta tajuun itekkin että ihan turhaa oon stressannut jostain tietyistä kursseista! Kolme vuotta menee tosi nopsaan (mun tapauksessa itseasiassa neljä vaihtovuoden takia), joten kannattaa vaan yrittää jaksaa hoitaa kaikki kurssit ajallaan niin helpotat omaa abivuotta ja vältät neljän vuoden lukio-opiskelut (missä ei myöskään ole mitään vikaa, mutta kukapa ei haluis mahdollisimman nopeasto valmistua) :) tsemppiä kovasti sulle! <3 :)

      Poista

<3