maanantai 3. marraskuuta 2014

New Start

IMG_0203 n5012db1c68c08

Huomenta ja ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! En tiedä huomasiko kukaan teistä mutta pidin tässä syksyllä vähän taukoa bloggaamisesta. Toivottavasti edes muutama lukija olis silti vielä tallella, hah! Mähän olen pitänyt tätä blogia pystyssä kohta jo neljä vuotta, ja tää oli kyllä pisin aika mitä oon ollut bloggamatta. Mua alkoi vaan jotenkin ahdistamaan miten paljon mun elämästä oon kirjottanut tänne vaikka rakastan tätä kirjoittamista ja oon tosi ilonen jos joku näitä mun juttuja jaksaa lukea. Se ajatus että kuka vaan voi tulla lukemaan mun elämästä jo ennen vaihtarivuotta tuntui jotenkin kuitenkin vähän oudolta. Mutta en mä aijo jatkossa kirjottaa yhtään sen vähempää elämästäni, pikku tauko ja vanhojen postausten piilottaminen auttoi. Toivottavasti siis ymmärrätte syyn miksei ne ole enää näkyvillä. Jos mielessä on jotain tiettyjä postauksia, mitä haluisitte näkyville, niin eiköhän se onnistu!! :)

Tällä hetkellä kaikki on tosi hyvin. Koulusta ei ole hetkellä kauheesti stressiä, vaikka abivuosi onkin meneillään. Oon nyt myös syksyn aikana taas innostunut salilla treenaamisesta kesän jälkeen, ja alkanut enemmän miettiä mitä syön. Oon aina kyllä tykännyt kaikesta liikunnasta ja se liikunnan puute ei ole ikinä ollut ongelma. Mutta ennen ajattelin, että jos liikkuu paljon niin voi syödä mitä haluaa ja millon haluaa. No, voitte kyllä arvata ettei toi ajattelutapa tuottanut mitään tuloksia. Nyt oon kuitenkin alkanut syömään säännöllisesti (ja myös aamupalan!), ja tottakai mahdollisimman terveellisä ruokaa. Alkoholia oon myös vältellyt nyt. Tosin lauantaina juhlittiin Halloweenia, ja olin suunitellut ottavani "muutaman". No, te varmasti tiedätte mihin ne kuuluisat muutamat aina johtaa, ja seuraavan päivän darrasafkat leffan kanssa ei oloa helpottanut.  Vieläkin on niin huono olo, että ehkä toi oli ihan hyvä muistutus miksei sitä alkoholia ja epäterveellistä ruokaa tosiaan kannata vetää. Mutta pikkuhiljaa toivottavasti hyvä tulee, ei pidä olla liian tiukka itselleen.

Untitled 4

Tänään heräsinkin aikaisin aamulla ja oon yrittänyt saada kroppaa puhdistettua viikonlopun jäljiltä. Paljon vihreetä teetä joko tilkalla maitoa tai sitruunalla ja inkiväärillä, ja vettä! Kokeilin ensimmäistä kertaa tota kurkkuvettä, ja sori nyt vaan, mutta ihan kauheeta :D. Rakastan kurkkua mutta ihan järkyttävän makusta veden seassa. Jatkossa siis ihan vaan sitruunavettä!
Ajattelin siivota mun huoneen ja vaihtaa ehkä järjestystä, ja sen jälkeen mennä tonne harmaaseen syysäähän pitkälle kävelylle. Tykkään maanantaisin, etenkin tollasen viikonlopun jälkeen, siivoilla ja muutenkin niin sanotusti laittaa taas elämän järjestykseen :D Kivempaa aloittaa viikko puhtaissa lakanoissa ja viikon to-do -lista tehtynä, vähentää stressin määrää huomattavasti!!

Superihanaa viikkoa kaikille!
Love, Elise

4 kommenttia:

  1. Jee you are back !! Ihmettelinkin että minne oot kadonnu, mutta ihanaa että tulit takasin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo pieni paussi oli mutta ihana kuulla!! :)

      Poista

<3